سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درزاب من،دهکده زیباییها
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران

با سلام

در طی روزهای گذشته در روستا اتفاقاتی افتاد که در زیر به آنها اشاره میکنیم:

1- پنج شنبه شب در محل مسجد جشنی کوچک برگزار شد و روز پدر در این شب جشن گرفته شد.(چه جشنی همش مسابقه بود)

2- برای اولین بار به همت دوستان در محل مسجد حسینی روستا مراسم اعتکاف برگزار شد. در این مراسم که در طی سه روز بود حدود 20نفر از خانمها بهمراه تعداد اندکی از آقایان شرکت داشتند. (راسته خیران روستا حسابی از این افراد پذیرایی کردن؟)

3- هنوز که هنوزه مراسم توت خوران در باغات درزاب برقراره و میشه عصرها افراد زیادی رو دید که برای این امر به سمت استخر حرکت میکنند(جاتون خالی قسمت ما هم شد)

4- بالاخره هاشم خان پردل نیز شروع به ساخت نانوایی در روستا کرده دیوارها رو بالا برد( اینم پیشرفت فیزیکی روستا)

5- امان از ساختمان دهیاری ، مثل اینکه قراره اسکلت اون مطروکه بشه ولی ساخته نشه(تبریک به جناب دهیار)

6- آقا جواد رحیمی مثل اینکه خیلی علاقه به برگزاری مسابقه توی جشن هاش داره آخه پنج شنبه شب با برگزاری دو مسابقه پیرمردها رو فراری داد وقتی به خودش اومد پیرمردی توی مسجد نبود.(امان از دست این شیخا)




موضوع مطلب :

          
یکشنبه 92 خرداد 5 :: 10:54 صبح

درزاب

1- دیروز دوشنبه درزاب بودم طرفای ظهر خبری از هوای ابری نبود ولی هر چه به سمت عصر رفتیم هوای درزاب کم کم ابری شد .این قضیه تا آنجا ادامه پیدا کرد که در هنگامه اذان شب رعد و برقهای عجیبی در آسمان درزاب اتفاق می افتاد. رعد و برقهایی که ترس بر اندام آدم می انداخت. اینهمه رعد و برق نتیجه ای نداشت و فقط چند دانه باران بارید.بیشتر بارندگی ها در محدوده پاسگاه هلالی و بعد آن بوده این بارندگی حتی شهر گناباد را نیز پوشش نداده بود.

2- کم کم  داریم به فصل امتحانات و فصل تابستون نزدیک میشیم. مردم روستا کم و بیش در تکاپو هستند.از طرفی فصل توت خوردنه .دیروز گروهی از خانمها رو دیدم که برای توت خوردن به سمت درختهای کنار استخر حرکت میکردند.

3- دیروز حسن آقا هوشیار رو دیدم که داشت با خودش غرغر میکرد. انگاری از دست این گله ها و چوپونها خیلی ناراحت بود.مثل اینکه درختهای اطراف مرغداریشو چرونده بودند. این قضیه برای من نیز اتفاق افتاده و بارها درختهای درب دامداری توسط همین گله ها چرونده شده.

4-انگار همه افراد ثبت نام کننده برای شورای روستا تایید صلاحیت شدند. امسال انتخابات خوبی پیش رو خواهیم داشت.

5- از آب و هوا گفتیم ولی اینو بگم که آب و هوای درزاب و طبیعت اون در حال حاضر عالیه .جون میده برای زندگی.

درزاب




موضوع مطلب :

          
سه شنبه 92 اردیبهشت 24 :: 1:25 عصر

لوگو
روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 27
  • کل بازدیدها: 257239