سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درزاب من،دهکده زیباییها
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران

فروردین 1391:   روستا به طور کامل گاز کشی شد. این کار از اسفند 90 شروع و تا پایان فروردین 91 به طول انجامید.

عید نوروز 1391:  در این ایام آقایان شیردل(ف علی)، حمید شهابی، ارفعی(ف اوس محمد) عروسی خودشون را برگزار کردند. یاسر غلامی نیز بهمراه نامزدش در جاده گناباد تصادف کرده خانه نشین شدند.

سال 90:     سالی که گذشت برای همه ما سالی پر فراز و نشیب بود توی روستای ما اتفاقات تلخ و شیرینی زیادی افتاد. اگر بخواهیم به اتفاقات تلخ اون نگاهی بندازیم فوت خیلی از عزیزان و افراد دوست داشتنی روستا از جمله مرحوم ذوقی، شهابی، مرحومه عباسنیا، عباسی و ... از اون جمله است. شاید خونه نشین شدن رمضان فاطمی نژاد نیز توی خاطر خیلی از مردم زیاد خوشایند نباشه. در همین سال 90 ما مردم درزاب روزهای خوب و خاطره انگیزی که شاید تا ابد در ذهن ها باقی بماند را بهمراه داشتیم از اون جمله گازکشی به روستا، انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات هیئت حسینی و داشتن سال پرباران تری نسبت به گذشته. شاید این موارد در کنار خیلی از عروسیهایی که در روستا برگزار شد و خیلی از شادمانیهای دیگر، سالها در ذهن ما مردم درزاب باقی بماند. فراموش نمی کنیم که در این سال در هر موقعیتی در کنار هم قرار گرفته و با شادی یکی از دوستان شاد شدیم و با گرفتاری او غمگین

90/4/11    امروز (پنج شنبه ) در حالی که شب عروسی یکی از بچه های روستا بود خبر غم انگیزی در سطح روستا پخش شد و اون تصادف و کشته شدن برادر عزیزمان آقای دباغیان(شوهر خانم معصومه زرنگ) بود که باعث تاسف و اندوه همه اهالی روستا شد. خداوند او را مورد رحمت خویش قرار دهد و به خانواده او صبر عنایت فرماید. 

89/12/06   امروز (جمعه) حدود 20نفر از همشهریان عزیز که برای زیارت عتبات به عراق رفته بودند به روستا برگشته و مورد استقبال دیگر هم ولایتی ها قرار گرفتند.

89/12/04   متاسفانه باخبر شدیم که اکبر شیرزاد یکی از دوستان و هم ولایتی های عزیز بر اثر بیماری بدرود حیات گفته و به دیار باقی شتافته است (پیام ما : به خانواده ایشان تسلیت گفته ما رو در غم خود شریک بدانید)

89/11/15   در اقدامی عجیب آقای عباس شیردل یکی از اعضاء هیئت حسینی از این پست استعفا داد وی خستگی و داشتن مشغله زیاد را علت آن اعلام کرد. ( پیام ما : به خاطر تلاشها و زحمات زیاد شما دوست عزیز در عرصه آبادانی روستا ، کمال تشکر را از شما داریم و خسته نباشید عرض میکنیم)

89/11/11   بالاخره پس از تلاشهای بسیار نهادهای مربوطه در مشهد با استقرار یک روحانی در درزاب موافقت کردند گفته میشد تا حالا این آقایان جمعیت کم درزاب را مشکل اصلی قلمداد کرده بودند . به هر صورت پس از این موافقت ، حجه الاسلام منصوری در درزاب ساکن شد 

89/8/21   امروز (جمعه) در ساعاتی قبل از ظهر مرحوم آقای رمضان نازنین که بهمراه همسرشان قصد عزیمت به بجستان را داشتند سوار بر خودرو تویوتای یکی از هم ولایتی ها شده و به تنهایی در عقب تویوتا نشسته  راهی بجستان می شود در مابین راه متاسفانه در هنگام سبقت گرفتنی که مابین این خودرو و یک خودرو پراید انجام میشود سپر دو خودرو به هم کمی گیر کرده و خودرو تویوتا به کناری منحرف می شود . این انحراف باعث پرت شدن مرحوم نازنین از خودرو می شود و در ادامه متاسفانه خودرو روی او می افتد و همین امر باعث مرگ مرحوم نازنین میشود.(پیام ما : درگذشت آقای نازنین خیلی سخت و شوک برانگیز بود.خداوند رحمتش کند او از مردان نیک و خوش برخورد روزگار بود.)

89/7/13  باخبر شدیم مادر آقای عباس مظفری بدرود حیات گفتند (پیام ما: تسلیت عرض می کنیم ما رو در غمتان شریک بدانید)

89/7/4 احتمالاً در تاریخ 9 مهرماه تعدادی از هم ولایتی های عزیز ، به سفر کربلا مشرف شوند (پیام ما : تبریک میگم )

89/7/4 طبق شنیده ها ، به احتمال قوی حسینیه روستا در عید قربان قراره افتتاح بشه (پیام ما: نه بابا ، امکان نداره ، خبر دروغه)

89/7/2 متاسفانه خبردار شدیم مادر بزرگ دوستمون (پسر خالمون) آقای مهندس ظفریان به دیار باقی شتافتند (پیام ما : تسلیت ما رو پذیرا باشید)




ادامه مطلب ...

موضوع مطلب :

          
دوشنبه 89 مهر 5 :: 12:36 صبح

لوگو
روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 14
  • بازدید دیروز: 13
  • کل بازدیدها: 257126