سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درزاب من،دهکده زیباییها
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران

سلام

در هفته ای که گذشت مخصوصا از جمعه به بعد بارندگی های خوبی در روستا شد. خدا رو شکر کم کم داشتیم ناامید می شدیم گرچه کم بود ولی باز هم بهتر از هر مقادیر بارندگی در ماههای گذشته بود.تصویر زیر مربوط به همین بارندگی است.در ضمن تصویری از نانوایی درزاب نیز در دسترس بود که براتون گذاشتم.

درزاب

درزاب




موضوع مطلب :

          
دوشنبه 92 اسفند 26 :: 8:24 عصر

با سلام

 

خبرهای یکشنبه 15 دی ماه 1392

1- بالاخره بعد از مدتها نانوایی برادران پردل در درزاب افتتاح شد به عقیده اکثر دوستان در این چند شب اول کاری نانهای خوبی هم پخته و دست مردم داده است. مردم هم استقبال خوبی از آن داشته و وجود آنرا آبادی برای روستا می دانند.ساعت کاری نانوایی هم از 3یا4بعدازظهر به بعد است.در حال حاضر آقایان حسین پردل،هاشم پردل و حامد شهابی در آن مشغول به کارند.

2- گفته میشه علی مهربان به عنوان گازبان روستا انتخاب شده است. علی آقا با تجربه ای که داره میتونه توی این کار موفق باشه.طبق شنیده ها برخی دوستان با انتخاب ایشان مخالفند آنها عقیده دارند که آقای مهربان با این انتخاب 3 شغله شده و این یعنی ضرر.یعنی باید کار به کسی دیگر سپرده شود.

3- به گفته مهندس ذوقی مبلغ 30میلیون تومان برای ادامه کار قنات اختصاص داده شده و قراره در چند روز آینده برای قنات هزینه شود که این کار نیز شروطی دارد مثلا اینکه به مانند گذشته این پول در بجستان سر از جاهای دیگه درنیاره.به گفته مهندس ذوقی بهتره خود مردم قسمتی از کار را قبول کنند تا علاوه بر بهتر انجام شدن کار ، پول نیز در روستا باقی بماند .

4- باورتان میشه بعد از مدتها دو یا سه شب پیش در روستا برف بارید.(الهی شکر) امسال مثل اینکه از بارندگی خوب خبری نیست.

5- ایام چهل و هشتم نیز به خوبی در درزاب برگزار شد و مردم از آن فیض بردند.در این روز و روز شهادت امام رضا(ع) نیز علاوه بر برگزاری زیارت عاشورا و روضه، افرادی خیر خرجی دادند.(خدا اجرشان دهد)

6- در یکی از این شبها آقای محمود اکبری (دهیار) بعد از مجلس پشت میکروفن رفته صحبتی با مردم داشتند.آقای اکبری به مردم تذکر داد که باید برای جمع آوری زباله در سال آینده خانوارها مبلغی را شخصا هزینه کنند.در مورد آبیاری درختان قبرستان نیز بدلیل نبود اعتبار باید مسئولیت آنرا خود افراد تقبل کنند و هر فرد درختان اطراف قبور خود را آبیاری کند.در مورد ساختمان دهیاری نیز باید یا تیر برقها منتقل شوند و یا خود ساختمان جابجا یا کوچکتر شود.(در رابطه با آبیاری درختان قبرستان نیز یکی از دوستان بعد از سخنرانی ایشان به ما گفت در صورتی که دهیاری ماهانه 100هزار تومان به من بدهد حاضرم علاوه بر آبیاری هفتگی درختان، هزینه آب مصرفی را نیز شخصا پرداخت کنم)  

7-بر طبق قرار گذاشته شده ما منتظریم که اعضای شورای اسلامی روستا به همراه دهیار محترم در عید نوروز گزارشی از فعالیت هایشان بدهند چه بهتر که در این مراسم اعضای هیئت حسینی نیز گزارشی از فعالیت هایشان ارائه دهند.




موضوع مطلب :

          
یکشنبه 92 دی 15 :: 9:58 صبح

لوگو
روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 256870