سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درزاب من،دهکده زیباییها
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران

pakdel

انا لله و انا الیه راجعون

عروج شهادت گونه جانباز و آزاده سرافراز آقای غلامحسین پاکدل را به مردم شریف درزاب و رهبری معظم ( مد ظله العالی) و دوستان ، آشنایان و خویشان وی(بویژه جناب آقای دکتر پاکدل) ، تسلیت و تعزیت می گویم.

آزاده عزیز و سفر کرده به آسمان ، جامع همه نشانه های ایثار و اخلاص و افتخارهای بزرگ اسارت و آزادگی و جانبازی و شهادت و الگوی پایداری و شکیبایی بود .

این جانباز سرافراز رنج های خانوادگی و سختیهای دفاع مقدس و شکنجه های دوران اسارت و محنت های رنجوری و کسالت را همگی برای اسلام و انتقلاب اسلامی و در راه خشنودی خدا بجان خرید و در پایان با پرونده ای پربار به سوی حضرت دوست پرکشید و با فرشتگان و پاکان الهی همنشین شد.

این پدر شهید رشید، نماد مقاومت و مجاهدت در راه خدا و الگویی برای همه بوده و اینک زندگی و مرگ او الهام بخش و درس آموز همه ما است .

امید است همگان با بزرگداشت این عزیز به مقام جانبازی و آزادگی و شهادت ادای احترام نمایند .

درود خداوند بر روان پاک او و همه شهیدان راه خدا .

(تاریخ فوت :پنج شنبه1392/1/29)

 




موضوع مطلب :

          
جمعه 92 فروردین 30 :: 11:55 عصر

یکشنبه 1392/01/25

1- امروز صبح در محل مسجد زیارت عاشورا برگزار گردید و سپس با صبحانه از مردم پذیرایی شد.

2- مراسم عزاداری ساعت 11 در مسجد آغاز و با نماز جماعت و صرف نهار به پایان رسید.

3- از صبح هوای روستا حسابی بهم ریخته بود و سر شب بارون خوبی بارید.

4- سرسبزی و آب و هوای بارونی ، نما و لطافت خاصی به روستا داده است.




موضوع مطلب :

          
دوشنبه 92 فروردین 26 :: 12:37 صبح

پیام تسلیت

درزاب

دوست عزیز

جناب آقای حسین زاده

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

شنبه ، 1392/01/24




موضوع مطلب :

          
شنبه 92 فروردین 24 :: 6:47 عصر

سلام دوستان

امسال تقریبا اکثر افرادی که به درزاب آمده بودند نوروزی زیبا همراه با لحظات شاد را سپری کردند. وقتی توی روستا قدم میذاشتی،میشد در کوچه و پس کوچه های روستا افرادی مختلفی رو دید که از نقاط مختلف برای عید دیدنی و تفریح به زادگاهشون یعنی درزاب اومده بودند. الهی شکر، توی این ایام بازار دید و بازدید داغ داغ بود.

مراسم تحویل سال در محل حسینیه برگزار شد. و در این مراسم با پرپایی مسابقه جوایزی نیز به افراد داده شد.بعد از این مراسم تعداد زیادی از مردم به مزار شهدا رفته سال خود را با فاتحه خوانی برای شهدا و درگذشتگان آغاز کردند.

مراسم دید و بازدید نیز مانند سالهای گذشته به وفور قابل مشاهده بود. روز "سیزده به در" نیز مردم به مناطق مختلفی از روستا رفته ایام عید خود رو با تفریح و سپری کردن در طبیعت اطراف روستا به پایان رساندند.

درزاب

مراسم تحویل سال

درزاب

درزاب

مراسم سیزده به در

درزاب




موضوع مطلب :

          
یکشنبه 92 فروردین 18 :: 11:27 صبح

درزاب

سال نومی شود. زمین نفسی دوباره می کشد. برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره...من...تو...ما...کجا ایستاده ایم.سهم ما چیست؟..نقش ما چیست؟...پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟...زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد

درزاب

پیشاپیش سال نو مبارک

درزاب




موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 91 اسفند 23 :: 5:24 عصر

درزاب

پارسال همین موقع

وقتی در حال زندگی میکنی اصلا متوجه آنچه در گذشته روی داده نیستی و بدون توجه به گذشته رو به فردایی نامعلوم حرکت میکنی.اصلا نه انگار که پارسال همین موقع توی همچنین روزی حال و هوایی متفاوت با امروز داشتیم. شاید از موضوعی ناراحت و شاید از اینکه ساعت به ساعت به عید نوروز 1391 نزدیک میشدیم خوشحال بودیم .

ولی الاندرزاب

یک سال از اون روز از اون غصه ها و خوشحالی ها گذشته و ما در این نقطه قرار داریم شاید چیزی عوض نشده ولی یک سال از عمر ما گذشته و حال خوشحالیم که ساعت به ساعت به عید نوروز 1392 نزدیک میشویم و باز زندگی از نو ....

درزاب

اسفند 1390

درزاب

ساعت تحویل سال (1391)




موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 91 اسفند 23 :: 5:6 عصر

سلام دوستان

توی چند روز گذشته درزاب حال و هوای زمستانی شاید بهاری داشت.اگر سری به درزاب بزنید متوجه سرسبزی بیابونهای اطراف میشوید.درختان بسیاری گل داده و طراوت خاصی به روستا داده البته توی چند روز گذشته برف و بارون خوبی بارید دعا کنید درختان سرما نزده باشه .بهر حال درزاب برای چند روز آینده در جشن نوروز 92 منتظر شما هم ولایتی های عزیز است.منتظر شماست تا با حضور سبزتان نوروز همیشه بهاری را در کنار هم جشن بگیریم.

درزاب




موضوع مطلب :

          
سه شنبه 91 اسفند 22 :: 7:13 صبح

لوگو
روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 9
  • کل بازدیدها: 256882