سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درزاب من،دهکده زیباییها
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران

1- مثل اینکه قراره حجه الاسلام منصوری بعد از ماهها خدمت در روستا، درزاب رو ترک کرده و به روستای دیگری در کاشمر مهاجرت کنن.قراره تا چند روز آینده فردی دیگر (شاید قاسمی نامی)جای ایشون رو در روستا بگیره.(چرا؟)

2-به ظاهر جناب آقای منصوری از دست برخی از دوستان(البته فقط روحانیون روستا) کمی دلگیر و ناراحت بودن.(اینقدر به دست و پای این بنده خدا پیچیدید که فرار رو بر قرار ترجیح داد.بابا نکنید این کارو)

3- با خبر شدیم تعدادی از هم ولایتی های عزیز از اینکه قراره به مرغداری آقای ظفریان و دامداری ما آب لوله کشی داده بشه خیلی ناراحتند و اعتراض کردن.(بابا حق دارن این وسط فقط ما و آقای ظفزیان اضافی هستیم مهم اینه که به ما آب ندن حالا به چهار شرکت شن شویی،روستای بیکو و دیگر روستاها آب دادن اشکالی نداره. چقدر ما غریبه ایم)

توجه: بنده فقط منعکس کننده اخبار فوق هستیم و این مباحث رو از حداقل چند نفر مردم شنیده ام. اکثر مطالب منبع مستقیمی ندارند. پس در کذب یا واقعی بودن آن بنده رو سرزنش نکنید.   




موضوع مطلب :

          
دوشنبه 91 خرداد 29 :: 1:8 عصر

لوگو
روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 35
  • کل بازدیدها: 257274