سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درزاب من،دهکده زیباییها
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران

  سلام دوستان

1-با خبر شدیم که لوله گذاری گاز در بسیاری از مناطق روستا انجام شده است پس باید منتظر اتصال گاز در شب اول عید باشیم(خوش به حال منطقه ایثارگران، خاک سفید سابق)

 2-یک شنبه شب مراسم روز ملی درزاب در حیسنیه برگزار شد در این مراسم که مجری گری آن بر عهده آقای عندلیبی بود ابتدا حاج آقای عبادتی خاطراتی از آن دوران بیان کرده در ادامه اقای فرماندار در این باره سخنرانی داشته اند.(خدا کنه آبروریزی نکرده باشن)

3- بالاخره پای ساز و تنبک هم به حسینبه باز شد(چه افتخاری) در مراسم روز ملی درزاب مثل اینکه هنگام خواندن اشعار شاعر انقلابی درزاب (آقا ر.خودمون)از آلات موسیقی استفاده شده در این مراسم مردم هم که جوگیر شده بودند حسابی یادشون رفته بود که توی حسینیه نشستن(راسته میگن توی جلسه شیطون هم حضور داشته نه شهدا)

4-به خاط استفاده از ساز و تنبک در حسینیه جوانان روستا تصمیم گرفتند تا از حضور آقایان امر در مراسمات عروسی به مدت یکسال جلوگیری کنن تا در طی این مدت هم توبه کرده و هم این تفکرات از مغزشان بپرد.

5-خواهش طنز:بعد از بررسی های بسیار درباره اتفاق نادری که در روزملی درزاب افتاد جوانان روستا متوجه شدند که در کار آقایان امر خطایی وجود نداشته و مشکل از خود اشعار بوده است که بسیار هیجانی سروده شده و ریتم لرزشی داشته.جوانان روستا و خاک سفیدی ها(مراد از خاک سفید یعنی داشتن فکر راحت و جیب پر پول))از آقای شاعر بزگوار، خواهش دارند با توجه به اینکه جنابعالی تا بحال اشعار گرانبهای خودتان را رو نکرده و در کنج فراق نشسته اشعار سرهم میکردید در صورتی که صلاح بدانید تمایل داشته دیوان شما را به چاپ برسانند زیرا اشعار شما از اشعار شاهنامه کم نمی آورد و ارزشی والایی به درزاب من جمله منطقه خاک سفید میدهد.خواهشمند است موافقت فرمایید. لازم به ذکر است که این اشعار قرار است از سال آینده در تمام مقاطع یک گانه درزاب تدریس شود.(با تشکر جوانان .... سفید درزاب) 

 




موضوع مطلب :

          
دوشنبه 90 اسفند 8 :: 5:48 عصر

لوگو
روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 39
  • بازدید دیروز: 19
  • کل بازدیدها: 257791