سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درزاب من،دهکده زیباییها
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران

سلام دوستان

 

محرم رو تسلیت میگم.عزاداری شما قبول.

امسال محرم خوبی در درزاب داشتیم از روز اول محرم تا روز آخر عزاداری برپا بود و حسابی محفل امام حسین(ع) شلوغ.دوستان بسیاری از شهرهای دیگر برای حضور در این مراسم به روستا آمده بودند. روحانی امسال نیز آقا شیخ رضای پردل بود ایشان نیز سنگ تمام گذاشتند خدا اجرشان دهد.افراد خیری که نذر خرجی داشتند نیز از حد انتظار بیشتر بود بدون در نظر گرفتن برخی شبها تقریبا 12روز مردم نهار مهمان سفره امام حسین بودند. انصافا باید از برخی عوامل تشکر ویژه داشت که بدون هیچ چشم داشتی به این مراسم خدمت کردند از جمله آشپزهای عزیز،مداحان و دیگر افراد برپاکننده مراسم های بیرون از مسجد، همچنین تشکر از اعضای هیئت چه آنهایی که حضور داشتند و چه افراد غایب.باید از آقا شیخ رضا،حاج آقای ظفریان،دوستان برپاکننده هیئت در کوچه ها و دیگر هم ولایتی ها تشکر ویژه کرد.مطمئنا این فعالیت ها و اجر و پاداش آن در پیشگاه خداوند محفوظ خواهد بود.

اینچنین همت و اراده بزرگ مطمئنا اشکالات کوچکی را به همراه دارد که انتظار است در سالهای بعد رفع گردد. در مراسم های بیرون از مسجد همچنان آشفتگی در میان است وقتی فردی خیر نذری کرده و از دسته زنجیر زنی پذیرایی میکند اتفاقی نمی افتد اگر برای شادی روح اموات آن نفر فاتحه فرستاده شود ولی متاسفانه گاها پذیرایی صورت میگرفت ولی این اتفاق نمی افتاد.یا اینکه موتور برقی که برای مراسمات بیرون از مسجد تهیه شده بود قدرت کافی را نداشت .از دیگر ایرادات وارده نیز بی تجربگی دوستان در خرجی دادن بود با اینکه این دوستان سابقه دیرینه در این کار دارند ولی بازهم روزهایی بود که پذیرایی از مردم در مراحل آخر خوب انجام نمیشد.

در هر صورت با امید به اینکه برپایی این مراسم هر ساله رشد کرده نسبت به سالهای گذشته بهتر انجام شود باز هم از برپا کننده گان آن تشکر و قدردانی میکنیم.موفق باشید.

درزاب

درزاب

درزاب




موضوع مطلب :

          
یادداشت ثابت - یکشنبه 94 آبان 11 :: 12:38 عصر

لوگو
روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 9
  • بازدید دیروز: 21
  • کل بازدیدها: 257217