سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درزاب من،دهکده زیباییها
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران

pakdel

انا لله و انا الیه راجعون

عروج شهادت گونه جانباز و آزاده سرافراز آقای غلامحسین پاکدل را به مردم شریف درزاب و رهبری معظم ( مد ظله العالی) و دوستان ، آشنایان و خویشان وی(بویژه جناب آقای دکتر پاکدل) ، تسلیت و تعزیت می گویم.

آزاده عزیز و سفر کرده به آسمان ، جامع همه نشانه های ایثار و اخلاص و افتخارهای بزرگ اسارت و آزادگی و جانبازی و شهادت و الگوی پایداری و شکیبایی بود .

این جانباز سرافراز رنج های خانوادگی و سختیهای دفاع مقدس و شکنجه های دوران اسارت و محنت های رنجوری و کسالت را همگی برای اسلام و انتقلاب اسلامی و در راه خشنودی خدا بجان خرید و در پایان با پرونده ای پربار به سوی حضرت دوست پرکشید و با فرشتگان و پاکان الهی همنشین شد.

این پدر شهید رشید، نماد مقاومت و مجاهدت در راه خدا و الگویی برای همه بوده و اینک زندگی و مرگ او الهام بخش و درس آموز همه ما است .

امید است همگان با بزرگداشت این عزیز به مقام جانبازی و آزادگی و شهادت ادای احترام نمایند .

درود خداوند بر روان پاک او و همه شهیدان راه خدا .

(تاریخ فوت :پنج شنبه1392/1/29)

 




موضوع مطلب :

          
جمعه 92 فروردین 30 :: 11:55 عصر

لوگو
روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 49
  • بازدید دیروز: 35
  • کل بازدیدها: 257319