سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درزاب من،دهکده زیباییها
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران

سلام دوستان

از بابت چند روزی که نتونستم مطالب رو به روز کنم متاسفم. شما میتونید از آخرین اخبار درزاب در متن های زیر آگاه بشین:

1- به دلیل بارندگی های خوب امسال، آمار افرادی که گوسفند خریداری کردن و گله تشکیل دادن زیاد شده. شما میتونید این قضیه رو از نزدیک در چراگاههای اطراف روستا مشاهده کنید.(بنده خدا محمد غلامی که زمینهای کشاورزی روستا رو خریده هر روز باید با دیگر گله دارها جر و بحث کنه تا از این زمینها گوسفندانشون رو ببرن بیرون)

2-بعضی دوستان برای خرجی روز چهارشنبه مثل اینکه قول هایی داده بودن تا هزینه این خرجی رو بطور تمام و کمال بدن ولی وقتی با جمعیت روبرو میشن وحشت کرده میزنن زیر قولشون و از زیر دادن هزینه شونه خالی میکنن(بنده خدا حاج آقای هوشیار. برای اینکه مردم بفهمند که این آقا هزینه رو نداده مجبور شد بعد از مراسم شب، اسامی همه خیران رو اعلام کنه حتی اونی که 5000 داده بود) 

3- سالها شده وقتی از کوجه منزل حاج آقای ظفریان عبور میکنی بوی آغل آقای قیصری دیوونت میکنه یکی نیست به این حاج آقای قیصری بگه بابا مردم از این بوی تعفن خسته شدن باید چکار کنن. انگار نه انگار توی این روستا خانه بهداشتی هست.اصلا شاید خانم زرنگ هم با این قضیه موافقه ولی جرات حرف زدن نداره(یا شاید این خانم اصلا تا بحال از این کوچه عبور نکرده یا شاید عبور کرده و آغل ندیده. درسته آغل ندیده)   

4- بالاخره طلسم یکی دیگر از جوونهای درزاب شکسته شد و تکلیفش برای زندگی مشترک تا حدودی مشخص شد. منظورم پسر حاج آقای عبادتی است که دو روز پیش نامزد کرده و گرفتار شده. به ایشون تبریک میگیم(چقدر بخت بعضی پسرا سخت باز میشه) 

5- بالاخره حاج آقای ظفریان شروع به لوله کشی آب به سمت مرغداری کرده و قراره تا چند روز، راه همه رو به سمت پایین زمینهای کشاورزی ببنده(خدا کنه همه آب روستا رو خرج مرغها نکنه)

6- میگن محمد آقای ذوقی تصمیم گرفته برای کاشت هندوانه و ... ساقه های نشا رو به درزاب بیاره و کار مردم رو حدود 20 روزی جلو بندازه (آخه مهندس جان اول قیمتو مشخص میکردی بعد به مردم میگفتی البته دستمزد خودتو فراموش نکنی)

7- میگن بین تعدادی از مردم بجستان و آقای عابدیان بدلیل حفر چاه در پایین تر از قنات درزاب اختلاف افتاده و مردم قرار گذاشتن چاه بنده خدا رو پر کنن البته اخطارهایی هم درباره قنات درزاب به هم ولایتی ها دادن.نمیدونم نهادهای دولتی در بجستان چکاره اند که نمی تونن جلوی این کار مردم رو بگیرن. البته برای یک شن شویی هم حفر یک قنات زیاده(اینم عاقبت دادن آب روستا به بجستان. اینم عاقبت خوبی کردن)  




موضوع مطلب :

          
یکشنبه 91 اردیبهشت 10 :: 11:34 عصر

لوگو
روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 55
  • بازدید دیروز: 53
  • کل بازدیدها: 257547