سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درزاب من،دهکده زیباییها
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران

سلام دوستان

حتما منتظرید که از خبرهای این هفته درزاب آگاه بشید خوب پس متن زیر رو مطالعه کنید:

1- در طی هفته گذشته وقتی که تریلی لوله های مربوط به گاز روستا رو به درزاب آورد طبق نظر مهندس مربوطه ابتدا باید تعدادی کیسه پر از خاک میشد و در ابتدا و انتهای لوله ها روی زمین پهن میشد تا لوله ها روی آنها قرار گیرند متاسفانه هم ولایتی های عزیز روستای ما بر اثر عجله زیاد در غیاب راننده تریلی به سراغ لوله ها رفته و چند نفره همه لوله رو خالی کرده روی زمین جمع کردن. وقتی راننده تریلی باخبر شد مجبور شد 30هزار تومان به دو گارگر بدهد تا لوله ها را دوباره روی کسیه خاک بگذارند.(اینم از عجله زیاد)

2- حاج آقای قدیمی مرد خیر و دوست داشتنی روستا هزینه لوله کشی گاز و تامین وسایل گرمازای مسجد روستا رو تقبل کردن.خدا خیرشان دهد. (با این حساب ارثیه آنچنانی دست آقا رضا (ببخشید خانم آقارضا)رو نمیگیره)

3- به گفته مهندس ذوقی حدود 60میلیون تومان برای حفر و بهسازی قنات روستا تخصیص و تامین اعتبار شده تا انشاءا... دستی به قنات کشیده شده و آب مورد نیاز کشاورزی روستا نیز تامین شود.(مهندس بازم خودتÂÝÑíä )  

4- با توجه به اینکه ایام محرم و چهل و هشتم به پایان رسیده است و تعدادی از هم ولایتی ها نیز به سفر کربلا رفته اند باز هم مسجد حسینی روستا شب چهارشنبه مملو از جمعیت بود.

5- به خاطر اینکه هم ولایتی های اعزامی به کربلا برای حرکت به سمت مشهد عجله داشتند حاج آقای عبادتی (خرج دهنده در روز سه شنبه) مجبور شد ساعت 11 به خانمها نهار بدهد و بعد از برپایی نماز جماعت به آقایان. 

منتظر نظرات شما هستیم




موضوع مطلب :

          
چهارشنبه 90 بهمن 5 :: 11:27 عصر

لوگو
روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 16
  • کل بازدیدها: 257402