سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درزاب من،دهکده زیباییها
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران

سلام دوستان

در صورتی که مایل هستید از آخرین اخبار روستا باخبر شوید متن زیر را مطالعه کنید:

1- روز شنبه (24/10) از صبح زود هوای درزاب بد جوری دود کرده بود. تقریبا تا اوایل شب به کوب بارون بارید گاهی بارون و گاهی تگرگ(چه لذتی بردن کشاورزا)

2- در روز شنبه یعنی روز اربعین ، روزی که روستاهایی مثل ششتوک خرجی میدادن در روستای درزاب خبری نبود و تقریبا زمانی به یاد این کار افتادن که حدود ساعت 8شب بود و کمی دیر شده بود(برنامه ریزی از هیئتیهای جدید، اشکالی نداره هنوز برخی بی تجربن)

3- لازم به ذکره در روزی که واقعا مسجد حسابی شلوغ بود ، برخی از دوستان از اعضای هیئت حسینی در مسجد نبودن تا بتوانند درباره روز شنبه تصمیم درستی بگیرن(یادمون باشه چتکه بندازیم و ببینیم کیا فعالیت میکنن. ãÏÑß ÏÇÔÊä)  

4- قرار بود تعدادی از هم ولایتی های عزیز صبح شنبه ، دسته جمعی به کاخک برن ولی بدلیل بارندگی هوا نتونستند به این سفر برن(بنده خدا محمود قیصری که به تنهایی رفت چه قدر ضدحال. ãÔßæßã)

5- به احتمال زیاد تا شب عید گاز به روستای درزاب وارد میشه مسئولین امر در بجستان که زیاد پیگیری میکنن. منظورم تلفنی است.(زمستون که داره تموم میشه باشه برای مهر سال دیگه)

6- قراره از روز جمعه یا شنبه به مدت چهار روز (در ایام چهل و هشتم) توی روستا خرجی بدن. (خوب بابا یکیشون روز چهلم خرجی میداد)

7- شما نشنیده بگیرید ولی به احتمال زیاد هزینه مربوط به قنات روستا مورد تایید قرار گرفته و اگر مشکلی پیش نیاد به زودی شروع میکنن(به به بالاخره یک خبر خوب شنیدیم)

8- بالاخره حاج آقای قیصری ، مالک گاوداری ناصنعتی روستا که گاوداری ایشون بوی بدی در کوچه منتهی به محله ایثارگران(منظورم خاک س سابق) ایجاد میکرد از این گاوداری خاک برداری کردن و تا مدتی هر چند کوتاه این بوی بد رو از این کوچه زدودن(بنده خدا حاج آقای ظفریان چی کشیده ، آزار ببینی ولی چون فامیلته نتونی چیزی بگی)

9- برخی از بزرگای روستا به سیم آخر زدند و با لودر دیوار مدرسه رو از دو طرف کامل برداشتن دیگه نه از دیوار خبریه و نه از درب آن(اینو میگن یه حرکت انقلابی)

10- ظهر روز شنبه نبودید توی مسجد که ببینید حاج آقای هوشیار یکی از هزاران نبوغ خود رو ، رو کرد و آنچنان روزه ای خوند که خانمها های های گریه میکردن (حاجی نبوغ زیادی داره وایستا کم کم بقیه رو هم رو میکنه)

منتظر نظرتون هستیم  




موضوع مطلب :

          
یکشنبه 90 دی 25 :: 7:22 صبح

لوگو
روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 16
  • کل بازدیدها: 257404