سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درزاب من،دهکده زیباییها
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران

سلام دوستان

اینم آخرین اخبار درزاب در طی سه روز گذشته:

1- دیروز جمعه بسیاری از هم ولایتی های عزیز جمع شدند و داخل مسجد و سالن پایین حسینیه که به تازگی ساخت اون به اتمام رسیده بود را تمیز کردند(چه ملت مهربونی، دمشون گرم)

2- در طی دو روز گذشته کم کم بارون خوبی توی درزاب ریخت همه لذت بردن(امان از گلهای زعفرون بارون خورده و پوسیده)

3- احتمالا یادواره شهدای درزاب به امسال نرسه و نشه اونو در طی ماه های قبل عید نوروز برگزار کرد(چه متولی و مسئول پرکاری داره مسئولش کی هست؟)

4- آقای منصوری (روحانی درزاب) مثل اینکه در اطراف گناباد قراره در محرم بالای منبر بره و امسال هم مثل سال گذشته درزاب از وجود یک روحانی غریبه استفاده خواهد کرد(از دست روحانیون خود درزاب راحت شدیم. ایول)

5- به نظر میرسه در مراسم خاکسپاری خانم فاطمه عباسنیا (همسر عیسی شهابی) تعدادی از اقوام ایشان و بسیاری از مردم درزاب حضور نداشتن.(خدابیامرز چقدر برای مردم روستا نون پخت و چقدر برای همه خوب بود ولی امان از بی کسی ، امان از نداری ، امان از فامیل .....)

6- خبر دارید در روستای درزاب 110 خانواری ، حدود 20 دختر یا پسر طلاق داده شده وجود دارد . سه زن جوان و چند پیرزن بیوه هستن ، سه کودک جدا از پدر و مادر در کنار پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی میکنند( امان از اعتیاد ، حالا باید از طلاق و ازدواج های نافرجام هم ترسید)

درزاب

درزاب

درزاب




موضوع مطلب :

          
شنبه 90 آذر 5 :: 2:31 صبح

لوگو
روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 45
  • بازدید دیروز: 37
  • کل بازدیدها: 257484