سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درزاب من،دهکده زیباییها
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران

درزابخبر که دارید :

به تازگی قرار است که در روستای ما سرشماری نفوس و مسکن صورت گیرد میدونید که این سرشماری چقدر برای آینده روستا مفید است . یکی از فواید بدست آوردن اطلاعات و آمار دقیق، جلوگیری از هدررفت نیروی انسانی، مالی و زمان است.علاوه بر این در کیفیت‌افزایی کارها و فعالیت‌ها از طرف دولت ، دهیاری و شورای روستا نیز مؤثر است.
دوستان یادتان باشد که با در دست داشتن اطلاعات دقیق روستا می‌توان اولویت‌های کاری را مشخص کرد و در حقیقت عدالت را به اجرا درآورد. جامع‌نگری و کلان‌نگری از دیگر فواید سرشماری است و هیچ برنامه‌ریزی بدون در دست داشتن اطلاعات دقیق و به‌روز میسر نمی‌ باشد. دولت اطلاعات و آمار دقیق را برای توزیع عادلانه بودجه‌ کشور و در نتیجه برقراری زیرساخت‌های لازم در هر منطقه نیاز دارد. 

از همه دوستان غیر ساکن در روستا هم تقاضا میکنیم بخاطر آینده روستا هم که شده در روستا حاضر شده و در طرح سرشماری شرکت کنند.

درزابدرزابدرزابدرزاب




موضوع مطلب :

          
سه شنبه 90 آبان 10 :: 1:46 صبح

لوگو
روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 30
  • بازدید دیروز: 35
  • کل بازدیدها: 257300