سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درزاب من،دهکده زیباییها
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران

خبرهای داغ داغ داغ

nddd

1- می دونستید که مردم در این ایام کم کم منتظر به بار نشستن پیازهای زعفرونشان هستند. تا همین چند روز پیش حسابی سرگرم آبیاری و آماده کردن زمیناشون برای این محصول ارزشمند بودن . جالبه که از سمت تربت حیدریه از چند روز پیش به وفور گل برای پر کردن به روستا میارن( چقدر دلنشین ولی خسته کننده)

2- خبر که دارید تا دیروز یا پریروز تقریبا تمام انارهای روستا از طرف برخی دوستان خریداری و برای فروش به مشهد منتقل شد (بنده خدا اهالی که اناراشون رو 700-650 میفروشند و خبر ندارند که طرف کیلویی 1300 تا 1500 توی مشهد به فروش میرساند)

3- به تازگی بحث احداث شهرکی مسکونی در مابین بجستان - درزاب دوباره بین اهالی روستا شکل گرفته (شاید خبر ندارن که تعدادی از اهالی بجستان نیز برای این منازل و این شهرک اسم نوشتن)

4- خبر که دارید به تازگی تعدادی از دوستان در جهاد کشاورزی به روستا مراجعه کردند و تضمین دادند که در صورتی که طبق نظر اونها چاه قنات گسترش پیدا کنه میزان 30 لیتر بر ثانیه آب رو اونها تضمین میکنند(خ توی سر مهندسای قبلی!!!! این آقایون نیومده تشخیص دادند راه رو اشتباه رفتیم ، شاید با اجنه در ارتباطند. پیشنهاد میکنم از این آقایون برای بازدید قنات بقیه کلاته ها نیز دعوت بشه

5- قرار بود برای زمستون امسال روستای درزاب گازکشی بشه ولی تابحال خبری از آن نشده (شاید دارن زیرخاکی کار میکنن و می خوان مردم رو یکباره سوپرایز کنن)

6- قابل توجه دوستان و سالمندایی که از حالا قصه کفن و دفن خودشان را میخورند ، نگران نباشید به تازگی به همت دهیاری تعدادی گور توسط نهرکن آماده شده و منتظر به بهر برداری رسیدن آن از سمت اهالی است این احتمال نیز وجود دارد که دهیاری محترم حالا که گورها را آماده کرده هزینه تهیه کفن و کافور را نیز عهده دار شود (چه خبرا !!! چه شوخیا !!! آفرین به دهیاری فکر همه چیز رو کرده )

د




موضوع مطلب :

          
دوشنبه 90 آبان 2 :: 2:4 صبح

لوگو
روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 35
  • کل بازدیدها: 257273