• وبلاگ : درزاب من،دهكده زيباييها
  • يادداشت : قلعه تاريخي درزاب
  • نظرات : 0 خصوصي ، 9 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + همشهري 
    به نظر ينده
    1.پيگيري اين کار بر عهده ي دهياري و شورا مي باشد هرچند حاج عباس مطمئنم پيگير اين قضيه بودند و هستند و کوتاهي از طرف مسئولين شهرستان بوده است، و از راه دور و به نمايندگي از تمام اهالي ازشون قدرداني و تشکر مي نمايم بابت تمام خدماتشان.
    2. خودمونم بايد تا جايي که مي توانيم از تخريب آن جلوگيري کنيم.
    البته مي توانيم از مهندسين و معماران خوب روستا هم جهت بازسازي و مرمت ان استفاده کنيم تا در ورودي آن راهروي عظيم با پله هاي تيز همچون سرسره مشابه آنچه که در ورودي حسينه ساختن استفاده کنيم تا مردمانمان و توريست هاي عزيز به سختي داخل شوند و شاهد فضاي داخل آن نباشند زيرا اگر اجازه دخول يابند شاهد دامداري قديمي خواهند بود تا محلي براي پناهگاه و جانپناه اجدادمان!!!
    در ضمن همانطور که ميدانيد در طول سال مسافران زيادي اشتباهي مسيرشان بر جاده ي عشق ميافتد حال تصورش را بکنيد اگر تابلوي نصب شده در مسير را که مربوط به معرفي قلعه روستا مي باشد را ببيند هر چند اگر بفهمند که مسير را اشتباه آمده اند بازهم به خاطر حس کنجکاوي که نسبت به قلعه پيدا کرده اند شايد مسير را ادامه بدهند. ان موقع با قلعه اي رو برو مي شوند که نه ورودي و نه مسير خوبي دارد داخل آنجا هم که بشوند شايد با يک طويله قديمي يا يک سطل زباله مواجهه شوند و در ضمن رفتن به بالاي برج کار هر کس نيس، در هر صورت از کرده خود پشيمان مي شوند و شايد چندتا فحش هم نثار نصاب تابلوي تو مسير ميکند. آنها که نمي دانند هدف نصاب از تابلو متوجه ساختن مسئولين بوده از اينکه اين قلعه ي باستاني داره تخريب ميشه.
    اگر اين موضوع را بيان کردم چون خودم در طول سفر تجربه کردم ولي خدا وکيلي فحش ندادم