• وبلاگ : درزاب من،دهكده زيباييها
  • يادداشت : افراد عجول و بي برنامه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 56 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مرتضي 
    6- چرا حالا ما اظهار نظر کرديم دليلش اينه که در درزاب کسي قبل از انجام کاري از مردم نظرخواهي نميکند شما موقعي متوجه کار ميشوي که انجام شده است.
    7- با همه زحماتي که دوستان در شورا و هيئت ميکشند ولي اين اختيار را ندارند که با پول مردم و هزينه هاي دولتي به هر شکلي اقدام کنند.اگر براي حسينه از يک مهندس با تجربه استفاده ميشد الان وضعيت خيلي بهتر از حالا بود دوستي که فرمودند کار بهتر از اين پيش نميرفت(فردي از عالم ارواح) مگر شما رشته تخصصي ساختمان خوندي که اين حرفها را ميزني. گاها يک مهندس و متخصص از يک زمين 75متري کنج يک ساختمان اکازيون ميسازد که همه دست به دهان ميشوند ولي يک بناي معمولي پدر خودش و اون زمين را درآورده نمي تواند خانه اي بسازد.بهتر است در ساخت حسينه از يک مهندس مربوط در اين امر نظر ميگرفتند نه يک بنا و دوستاني مثل شما.
    7- در رابطه با شورا ، وقتي دهياري انتخاب کرديد همه جوره از اون دفاع کنيد نه اينکه به هر دليلي او را جلو ديگران تخريب کنيد.اگر مجوز ساخت راه قبرستون به اون داديد ديگر نبايد از او با ناسزا استقبال کنيد.خوب نتيجه چه ميشود نتيجه اينکه با اين کارها دهيار همه چيز را رها کرده و به تهران عزيمت کرده.
    8- چرا مسائل تاريخ گذشته را مخصوصا حسينيه و زمين فوتبال را پيش کشيدم دليل اينست که اين اشتباهات هنوز داره تکرار ميشه هنوز براي برخي امور اتحاد نداريم خوب فکر نمي کنيم اول ميسازيم بعد فکر کرده مشورت ميگيريم.اين طوري هيچ کار درستي انجام نخواهد شد.
    9- متاسفانه در درزاب برخي دوستان بسيار تند هستند و به هر صورتي ميخواهند نظرات خود را بر ديگران تحميل کنند که اگر هم اين چنين شود و کار درست پيش نرود آنرا متوجه ديگران ميکنند.اين درست و شايسته نيست.
    10- از اينکه اين بحث ها در اين سايت صورت ميگيرد و شما نيز اظهار نظر ميکنيد چه موافق چه مخالف بسيار خوشحالم.نشان دهنده اينست که همگي به درزاب ارادت خاصي داريم و براي آن دل ميسوزانيم.
    ممنونم از همگي