• وبلاگ : درزاب من،دهكده زيباييها
  • يادداشت : افراد عجول و بي برنامه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 56 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + از همين حوالي 
    جانا سخن از زبان ما مي‏گويي. دمت گرم، خوشم مياد لااقل کسي پيدا شد که هيچ هراسي به دل راه نده و حرف دل خيلي ها را بزنه، واقعاً اين شورا و دهيار است که روستاي ما دارد، روستاهاي ديگه هم شورا و دهيار دارند و روستاي ما هم...!! اونهم از هيأت محترمه حسينه و مسجد! چرا ما بعضيها را خيلي بزرگ کرده و رودرواسي داريم حرفمان را بزنيم، آقا انسان اشتباه ميکند، اين آقايان هم معصوم نيستند پس بايد بپذيرند در مواردي اشتباهاتي غير قابل جبران داشته اند که خدا به دادشان برسد.
    دليل اصلي اين همه مشکل که شما به پاره اي از آنها اشاره کرديد عدم اطلاع کافي دوستان مسؤول و عدم مشورت با اشخاص خبره ميباشد؛ مثلاً همين حسينه، شما رو به خدا يه سري به روستاهاي ديگه بزنيد، اونا حسينه دارن ما هم...!! حسينه اي که نه ورودي درست و حسابي داره، نه فضاي مطلوبي داره و نه نماي خوبي، آنهم از قلبله اش و آن هم از وروديي که از سمت خواهران گذاشته‏ اند، آدم به ياد انسانهاي اوليه و غار نشينها مي افتد، آخه کجا ديديد يه حسينه اين همه بد فرم و پر از زاويه و چپر چوله باشه، محيطهايي مثل حسينه و مسجد بايد با رعايت اصول مهندسي ساخته شود نه هر دم بيلي، اينکه کسي نظر خودش را بدهد و اين نظر را به ديگران هم تحميل کند و پول مردم هم اين وسط حيف و ميل شود از انصاف به دور است و فرداي قيامت اين آقايان بايد پاسخگو باشند. اگر هم به آقايان گفته شود، اولين جمله شان اين است که شما ميومديد و اين کار را ميکرديد، آخه سؤال من اين است که مگر هر کسي کاري انجام ميدهد بايد سليقه اي عمل کند و به نظر ديگران احترام نگذارد؟
    متشکر از اطلاع رساني خوب شما دوست عزيز، اميدوارم که باز هم از اين کارها بکنيد.
    يه پيشنهاد هم داشتم و آن اينکه خوب است مشکلات و انتقادات و پيشنهادات مطرح شود و پيگيري گردد و نتيجه آن از طريق همين وبلاگ به سمع و نظر دوستان برسد.