• وبلاگ : درزاب من،دهكده زيباييها
  • يادداشت : با خبر شديم که...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 29 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد 

    آقا مرتضي سلام و سپاس بخاطر طرح اين موضوع که زمينه اظهار نظر دوستان و همولايتي هاي گرامي را که ديدگاههاي مختلف و گاها متفاوتي دارند ، فراهم نمودين . و سپاس ويژه بخاطر سعه صدرتان که هيچ نظري را سانسور نکردين .

    بنده نيز به دوست عزيزم محموداقاي اکبري تبريک گفته و براي موفقيت ايشان دعا ميکنم . گرچه کاري زيادي از ما که دور از وطن هستيم ساخته نيست ولي هرکاري در توانم بود قطعا دريغ نخواهم کرد .

    به شوراي اسلامي نيز اين انتخاب خوب را تبريک مي گويم و براي آنها نيز آرزوي توفيق دارم .

    از دوست ارجمندم جناب حاج عباس آقا که مشفقانه زحمت اداره درزاب را در اين چند سال بر عهده داشتند نيز قدرداني نموده و از خداي متعال ميخواهم علاوه بر اجر اخروي ، براي پاداش دنيوي ايشان ، آسايش و آرامش بيشتري را که حاصل شده بيفزايد .

    ناگفته پيداست که همه دوستان با نظرگاههاي گوناگون خير خواه روستا بوده و ارزوي همه تعالي و پيشرفت روستا تا سرحد تشکيل روستاي اسوه است . بنابراين اقدام شورا از اين جهت مبارک است که به توان مديريتي روستا اضافه کرده است . بيشک آقاي اکبري موفق خواهد شد چراکه اولا او تجربه اقاي هوشيار را به خدمت خواهد گرفت و آقاي هوشيار هم فردي نيست که از همکاري و همراهي دريغ داشته باشد .و ثانيا همه ما و شما و هرسه عضو شورا همدل و هم جهتيم و آرمان همه ، يک قدم به پيش براي عمران و اعتلاي درزاب است .البته اختلاف نظر هست و بايد باشد شورا براي همين است که همه افکار و برنامه ها حتي مخالف يکديگر در جلسات مطرح و از بزرگان روستا هم مشورت گرفته شود و نهايتا بهترين تصميم بر اساس خرد جمعي گرفته شود . اين شيوه کار هم آموزه ديني است و هم محصول علم مديريت مدرن .

    ونکته آخر را به اشاره مي گويم که کار در شورا و دهياري روستا ، گرچه کم حجم است ولي دشواري ها و پيچيدگي هاي خاص اجتماعي دارد که تا در کوران ان قرار نگيريم کنه آن را درک نمي کنيم .!!

    مجددا از اطاله کلام عذرخواهي و از شورا ، دهيار جديد و قديم ، شما دوستان که نظر داديد و از آقا مرتضي که نظرات همه ما را مي چاپد !!!! تشکر مي کنم. همه موفق و سر بلند باشيد .