سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درزاب من،دهکده زیباییها
صفحه نخست        عناوین مطالب          نقشه سایت              ATOM            طراح قالب
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران

سلام دوستان

عید همگی مبارک

عذرخواهی میکنم از بابت دیر گذاشتن مطلب.حقیقت زیاد گرفتار شدیم و میدونید که.....

از تابستان شروع کنیم تابستانی که از آن گذشتیم تقریبا به همه خوش گذشت نمیدونم چه حکمتیه که عروسی ها همگی کشیده میشه به شهریورماه، شاید به دلیل نزدیک بودن به شروع مدارسه تا همگی از جمله دانش آموزان با خاطره خوش و روحیه بالا در مدرسه حضور یابند یا شاید خانواده ها میترسن که اگر زود مراسم بگیرن باید تا مدت ها از مهمون ها پذیرایی کنن. نمی دونم؟

به هر دلیل عروسی های خوبی برگزار شد و به همه خوش گذشت. شاید تنها ایراد این مراسم ها دور شدن آنها از سنت های گذشته است و هزینه های زیادی است که دوستان برای مراسم متقبل میشوند. یک زمانی عروسی ها دو روزه برگزار میشد همه چیز با ساز و دهل بود و هزینه آن شاید برابر بود با یک سوم پول جمع شده در مراسم . ولی در حال حاضر شاید تمام پولی که در مراسم جمع آوری میشود خرج عروسی شده و گاها باید از جیب مایه گذاشت. در هر صورت تمام هم ولایتی ها از شهرهای دور و نزدیک اومده بودند تا در مراسم عروسی هم ولایتی شان حضور داشته باشند.امیدوارم همیشه سرزنده و شاد باشید.(الهی شکر)

درزاب نیز همچنان در تکاپو است الان موقع پیازکنی و پیاز کاشتن زعفران است برخی درگیر آبدهی به زمینها و برخی درگیر رسیدگی به زمین هایشان هستند .از انار درزاب نیز یادتان نرود عجب محصولی است انار.حتما میل کنید.

در ضمن آروم و راحت باشید اعضای شورا و دهیاری نیز همچنان در خوابند بابا شما رو به خدا سالی یک پروژه در روستا اجرا کنید(خواهش میکنم)

درزاب




موضوع مطلب :

          
یادداشت ثابت - جمعه 94 مهر 11 :: 8:59 عصر

لوگو
روستای من یکی از زیباترین روستاها می باشد و مردمش از بهترین مردم روزگار . روستایی به قدمت تاریخ و به عظمت ایران ، روستایی سرسبز در شرق ایران
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 5
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 256874