• وبلاگ : درزاب من،دهكده زيباييها
  • يادداشت : به نام عشق
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اميد 
    خسته شدم مي خواهم در آغوش گرمت آرام گيرم.خسته شدم بس كه از سرما لرزيدم... بس كه اين كوره راه ترس آور زندگي را هراسان پيمودم زخم پاهايم به من ميخندد... خسته شدم بس كه تنها دويدم... اشك گونه هايم را پاك كن و بر پيشانيم بوسه بزن... مي خواهم با تو گريه كنم ... خسته شدم بس كه... تنها گريه كردم... مي خواهم دستهايم را به گردنت بياويزم و شانه هايت را ببوسم...خسته شدم بس كه تنها ايستادم
    + مرتضي 

    درخت بنه

    سلام

    سعي بنده اينست که مطالب وبلاگو هر 15 روز شايد ماهانه عوض کنم اگر شما به تاريخ درج شده در زير مطالب نگاه کنيد متوجه ميشويد که اين مطالب مربوط به حدود 10 روز پيش است بهر صورت باز هم بروي چشم.

    + ... 
    اينروزا عشق واسه ادا اب و نون نميشه اقامرتضي...
    + درخت بنه 
    چطوري اقا مرتضي؟
    بابا من که يه مدته هر چي به وبلاگت سر ميزنم مطلب جديدي نداري
    تلاشتو بيشتر کن
    اين بنده خدا رو هم خدا بيامرزدش
    + مرتضي 
    با خبر شديم که يکي از دوستان عزيزمان (آقاي دباغيان)پنج شنبه شب در تصادفي کشته و به ديار باقي شتافتند خداوند او را مورد آمرزش خود قرار داده و به خانواده او صبر عنايت فرمايد.
    + خودتي 
    در بعضي از مواقع، عشق بيش از حد به چيزي مي‌تواند شکلي تند و غير عادي به خود بگيرد که گاه زيان آور و خطرناک است و گاه احساس شادي و خوشبختي مي‌باشد. اما در کل عشق باور و احساسي عميق و لطيف است که با حس صلح‌دوستي و انسانيت در تطابق است. عشق نوعي احساس عميق و عاطفه در مورد ديگران يا جذابيت بي انتها براي ديگران است. در واقع عشق را مي‌توان يک احساس ژرف و غير قابل توصيف انساني دانست که فرد آنرا در يک رابطه دوطرفه با ديگري تقسيم مي‌کند.
    + منم عشقي 
    با اين وجود کلمه «عشق» در شرايط مختلف معاني مختلفي را بازگو مي‌کند: علاوه بر عشق رومانتيک که ملغمه‌اي از احساسات و ميل جنسي است، انواع ديگر عشق مانند عشق عرفاني عشق افلاطوني، عشق مذهبي، عشق به خانواده را نيز مي‌توان متصورشد و درواقع اين کلمه را مي‌توان در مورد علاقه به هرچيز دوست داشتني و فرح بخش مانند فعاليت‌هاي مختلف و انواع غذا به کار برد
    + عشقي 

    عشق لذتي اغلب مثبت است که موضوع آن زيبايي است ، همچنين احساسي عميق، علاقه‌اي لطيف و يا جاذبه‌اي شديد است که محدوديتي در موجودات و مفاهيم ندارد و مي‌تواند در حوزه‌هايي غير قابل تصور ظهور کند.

    عشق و احساس شديد دوست داشتن مي‌تواند بسيار متنوع باشد و مي‌تواند علايق بسياري را شامل شود.