• وبلاگ : درزاب من،دهكده زيباييها
  • يادداشت : چه كنيم تا...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عباس شيردل 
    قلعه زرد همان مكاني كه نماد غيرت و مردانگي را جوانمردان به نمايش گذاشتند با گلوله ي داغي كه از برج ديدباني به كلاه قرمز قزل باشها شليك نمودند و خواسته ي باج خواهي انها را از اين روستا به انها فهماندند كه به ناچار فرار را بر قرار ترجيح دادند واين يادگار زرين دفاع جانانه را بر صفحه ي تاريخ افزودند

    + محمد 
    شما هنوز قلعه را رها نکرديد بزاريد خراب بشه جمع کنن مسخره بازي شده
    + مهدي 

    سلام خدمت شما دوستان عزيز

    در رابطه با اين مشکل که چرا در اين دو مکان پول هزينه شده است بنده هم از ابتدا مخالف بودم به نظر من يکي از کارهايي که مي توان در حال حاضر انجام داد اينست که يا بيخيال اين دو مکان شويم و يا اينکه يکي از اين دو مکان را انتخاب و مورد ترميم قرار دهيم.

    در ضمن مي توان علت يابي کرد که چه کساني به چه دلايلي تصميم گرفتند که در اين دو مکان اينقدر هزينه شود.
    در بيان اين مطالب سعي شود که شخص دهيار زياد مورد هجمه قرار نگيرد فکر کنم ايشان در اين مورد کمترين دخالت را داشتند

    با تشکر

    + درزاوي 

    چقدر شما ساده ايد که پولتان را داديد دست ا پ و دهيار

    خوردن يه ابم روش.

    بدبختها چقدر ساده ايد

    + مهربان 
    اين گفته شما قابل قبوله در سالهاي اخير متاسفانه علاوه بر اينکه عادت کرديم فقط در ايام شلوغ دست به کاري بزنيم و همچنين در اين چند سال اخير ياد گرفتيم که چهره ديگر دوستانمان را مخدوش کنيم ولي مشکل اينجاست که چرا به قول شما اگر پروژه زمين فوتبال را شروع کرديم نيمه کاره آن را رها کرديم چرا دهيار ما هم بي خيال آن شد؟من فکر مي کنم که دهيار ما کمي خسته شده و ديگر حوصله اين گونه پيگيري ها را ندارد.
    + همشهري 
    عرض سلام
    1.يکي از مشکلات اساسي ما اينه که کاري رو که شروع مي کنيم نيمه کاره رها مي کنيم. حالا بايد ببينيم مشکل از چيه، نداشتن انگيزه؟ پول؟ چي؟
    به نظر بنده بيشتر مسائل و طرح هاي اجرايي در روستا متأسفانه در يک بازه زماني بخصوصي( مانند محرم، ماه رمضان و... که بيشترين جمعيت در روستا هستند) و بدون فکر قبلي که شايد توسط فقط يک نفر مطرح مي شود،صورت مي گيرد، که اين باعث جو گير شدن اهالي در جهت اجراي طرح ميشود و شايد متحمل هزينه هاي ابتدايي طرح هم بشوند. ولي اين جو گيري مختص همين بازه مي باشد و با خلوت شدن روستا اين طرح به حالت اجرا نشده باقي مي ماند، تا اينکه بازه زماني بعدي فرا ميرسد و اين بار طرح جديد با مکان جديد از طرف اشخاص ديگري مطرح ميشود که اين طرح هم بر اساس يکسري بي فکري ها و جوگيري ها به مرحله ي اجرا گذاشته ميشود و در اينجا هم هزينه ي اوليه تلف مي شود و اين داستان همينطور ادامه مي يابد تا اينکه مي بينيم به نا کجا آباد رسيده ايم و هزينه هايي متقبل شده ايم اما حاصل و نتيجه اي نديده ايم.
    2. متأسفانه سطح سواد در روستاي ما پايين است، و بيشتر افرادي که در روستا مسئوليتي بر عهده دارند از سواد کافي برخوردار نمي باشند و هيچ تجربه اي در زمينه مديريتي ندارند.
    3. متأسفانه سال هاي اخير از يک طرف شاهد خراب کردن افراد از سوي بعضي از افراد ديگر روستا بوده ايم و از طرف ديگر مخالفت هاي بيجا و عدم انتقاد پذيري افراد باعث ايجاد اين تصور در افکار اهالي مخصوصا جوانان شده است که پذيرش مسئوليت در روستا منتهي به خراب شدن شخصيت از سوي بعضي از افراد خواهد شد.اين مسئله باعث دور شدن جوانان و افراد کار بلد از پذيرش مسئوليت هاي روستا شده است. و باعث روي کار آمدن افرادي شده است که فکرشان خودشان و کارشان مي باشد، يعني بدليل مشغله کاري فرصت رسيدگي به امور روستا را ندارند.

    + ---- 

    آقا زياد جدي نگيريد متاسفانه در روستاي ما هر کسي هر طوري که مي خواهد اقدام مي کند و عمل مي کند با اين آشفته بازار متاسفانه فکر نکنم به هيچ نتيجه اي برسيم شما هم پيگيري نکن

    ها ها ها