• وبلاگ : درزاب من،دهكده زيباييها
  • يادداشت : منتظر باشيد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مهدي 

    طلاق يكي از ناهنجاري هاي جامعه امروز است كه گرچه خودش علل برخي پيامدهاي منفي است ولي اساسا خودش نيز معلول نابساماني اقتصادي و اجتماعي جامعه است . بهتر است شما براي تبيين اين موضوع به آمارهاي رسمي طلاق در كشور و استان عنايت داشته باشيد و بر خلاف نظر +مهدي عزيز طلاق را قومي - قبيله اي نكنيد. درصد رشد طلاق در سالهاي اخير بي سابقه و حزن انگيز است .برخي دلسوزان كشور مثل "دلسوز" روستاي خودمان گاهي هشدار مي دهند ولي زود فراموش مي شود . اجمالا بگويم ام المفاسد در ايران بيكاري و پايين بودن ميزان درامد 70 درصد شاغلين است . براساس آمارهاي رسمي هرساله تعداد بيشتري از مردم به زير خط فقر سقوط مي كنند . و چه زيبا فرمود: لا معاش له لا معاد له.

    اما اينكه چرا سطح درامد خيلي از مردم پايين است و هر روز بيكاري زيادتر مي شود حديث ديگري است كه شايد طرح آن در وبلاگ زيباي شما خوشايند نباشد .موفق باشيد .

    + مهدي 
    داره کم کم طلاق جايگاه خودش را توي روستاي درزاب پيدا ميکنه آمار تکان دهنده اي است اگر امکان دارد بنويسيد کدام طايفه بيشترين سهم را دارند
    + دلسوز 
    سلام رشد بي رويه طلاق در روستاي ما ريشه درعوامل ودلايل متعدد دارد که به برخي از انها اشاره ميشود:1-پايين بودن سطح سواد وآگاهي بسياري از جوانان روستا 2-اشتغال درمحيط بيرون از روستا ودوري طولاني مدت از خانواده 3-عدم ظرفيت و خودباختگي در مواجهه با زرق وبرق محيط هاي بزرگ4-تصميم گيري غلط وعجولانه برخي والدين در انتخابها وعدم مشورت با فرزندان خود و رودرواسي هاي فاميلي 5-عم توانايي برخي جوانان در مواجهه با مشکلات زندگي 6-ازدواجهاي دو طرفه وگاها اجبارانه 7-و از همه مهمتر اعتياد و عدم احساس مسوليت در قبال خانواده ووووو....اميد است که نسل نو وجوان ما با درايت واگاهي وبا عنايت به موارد فوق در اين انتخاب مهم وسرنوشت ساز تصميم گيري نمايند.