• وبلاگ : درزاب من،دهكده زيباييها
  • يادداشت : معضلات روستاي من : اعتياد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + كنجكاو 
    فکر نکنم اين معضل برطرف شود اگر امکانش هست بنويسيد بيشتر معتادين در محله خاک سفيد هستند
    + مرتضي 

    آقا رضا من تا بحال حساب و کتاب نکرده بودم ولي چند شب پيش که نشستم و آمار گرفتم متوجه شدم که جدي جدي توي روستاي ما آمار اعتياد و طلاق بالا رفته . خيلي دلم گرفت. الان که اين مطالب رو چاپ کردم پيه همه چيز رو از شتر گرفته تا تمساح ، به خودم مالوندم

    خدا بخير کند . من فقط واقعيات را نوشتم

    + همشهري 
    واسه خودشون يه جمعيتي هستند ها
    يه فايل pdf درست کردم به صورت زير فقط جهت سرشماري:
    انجمن معتادين محله پايين درزاب تا قلعه
    انجمن معتادين محله بالاي روستا(از قلعه تا قبرستان)
    انجمن معتادين محله ايثارگران جديد
    انجمن معتادين محله حسن آباد
    از بين اين انجمن ها، انجمن محله ايثارگران بيشترين تعداد را به خود اختصاص داده است البته دليلش هم به خاطر سکونت بيشتر جوانان در اين محله مي باشد.
    متاسفانه مشکل اعتياد در جامعه ما مشکلي ريشه اي و ساختاري دارد و تا زيرساخت ها درست نشه اين آمار روند صعودي داره.
    پيش بسوي تغيير
    عزيز جان نوروز جاي شما خالي بود. حقير بعد از سالها پيگيري در اين زمينه امسال بطور جدي نسبت به كسانيكه توزيع كننده هستند تهديد نمودم و در اين زمينه از فرماندهي سپاه نيز حمايت خواستم، متاسفانه از كسانيكه انتظار مي‌رفت پشتوانه من باشند آنقدر مخالفت غير منطقي ديدم كه حد نداشت. مثل اينكه تن تو هم مي‌خارد. براي ورود به اين قضايا بايد پيه همه چيز به خود بمالي و الا حرفش را هم نزني و بنده پيه شتر به خودم ماليده‌ام . من حرفم دو چيز بود و هست 1- نسبت به كسانيكه معتادند گفتم بايد به چشم بيمار به آنها نگاه كرد و با تشكيل انجمني در روستا كساني را كه كه داوطلبانه خواهان ترك هستند به مراكز ترك معرفي و از خانواده آنها حمايت مالي نمود كه انشاء الله بعد از راه اندازي اين مركز در بجستان كه به احتمال زياد امسال راه اندازي شود پيگير خواهم بود2- نسبت به كسانيكه توزيع كننده هستند فعلا بدون اينكه كسي را معرفي كنيم از تهديد كوچكي كه حمايت سپاه و نيروي انتظامي باشند استفاده كردم و اميدوارم دست از اين كار بردارند و قضيه تمام شود در غير اين صورت اقدام جدي تري خواهيم نمود. من اميدوارم تمام كسانيكه دلسوز روستا هستند حمايت كنند و با طرح و برنامه شاهد كم كردن اين معضل باشيم. (بعضي معتقدند در جريان قرار دادن سپاه يعني ريختن آبروي روستا در حاليكه همين افراد قائلند كه تعداد افراد معتاد در ده سال اخير به طور سرسام آوري افزايش پيدا كرده آيا اين كوتاهي امثال ما را نمي رساند. تاكي قرار است سرمان زير برف باشد. آيا تا بحال كم حرف زده ايم و تهديد كرده ايم ولي ثمره آن چه بوده؟ بنده بخاطر رضاي خدا اگر قبول كند پيه همه چيز را بخودم ماليده‌ام حتي اگر كار به جايي برسد كه كسي پشت سرم نماز نخواند و پاي منبرم ننشيند اين كار را ادامه خواهم داد و معتقدم ثمره آن در آينده ظهور پيدا خواهد كرد و البته در مرحله اول حرفم اينستكه نام هيچ شخصي جايي برده نشود و كسي لو داده نشود)